Informatie over de lopende en/of nog op te starten projectkoren

Cadans Christmas Jingle Project

AFGELAST !

We pakken de arreslee en gaan een kerstproject starten voor dames en heren (vanaf 18 jaar). In 6 repetities repeteren we 3 nummers.

Cadans Christmas Jingle Project AFGELAST

Helaas moeten we de realiteit onder ogen zien en moeten we (ook) ons kerstproject bevriezen .........

Corona blijft een vervelende "motorstoring" die maar niet zo 1,2,3 te repareren is. Hoe graag we ook willen. Gezien de situatie op dit moment, september 2020, rondom enkele koren in Heerde is het animo voor dit project sterk gedaald. Wij voeren ook deze plaatsnaam in onze stichtingsaam en vanuit gemeente Heerde is er een mail binnengekomen met de vraag aan alle koren in de gemeente om de repetities stil te leggen. Daar hebben wij alle begrip voor. Heerde is aan het begin van de Coronaperiode ook flink getroffen door het virus. Dat moet niet nog eens gebeuren!

We hopen dat we de startkabel weer aan kunnen sluiten zodra we groen licht krijgen en we weer contact kunnen maken door fijn, in het echt, samen te kunnen zingen!

Er waren ideeën om weer een groter project op te starten, genaamd "On the Move". Dit idee is ook naar de leden van ons vorige Valentijnproject geventileerd. En "gepolst" op onze Facebookpagina. Er kwamen enkele super enthousiaste voorinschrijvingen binnen, maar ook berichten waar veel onzekerheid in doorschemerde. En dat is logisch. Rondom Corona is alles nog steeds onzeker. Het aantal mensen dat er aan mee zou willen doen was te weinig om dat project door te laten gaan.

Helaas moeten we ons Cadans Christmas Jingle Project ook afgelasten.

Het project "On the move" en "Cadans Christmas Jingle Project"   zijn op de plank beland (hopelijk kunnen we deze nog weleens uitvoeren). Maar natuurlijk blijven we "On the move" en blijven we niet met pech aan de kant van de weg zitten.

Repetitiedata zijn op de maandagen: 26 oktober, 9, 16, 23 en 30 november en 14 december van 19.30 tot 21.30 uur. In de Hezebrink in Emst vinden deze repetities weer plaats.

(Natuurlijk volgens de richtlijnen van het RIVM en Koornetwerk Nederland!)

Als "optreden" zullen we een filmpje maken tijdens onze repetities en proberen hiermee van onze inspanningen een leuk kerstpresentje te maken. Ook willen we hier en daar buiten op gaan treden als hier de mogelijkheid voor is.

Kosten voor dit project zijn 75 euro p.p..Hierbij zijn de bladmuziek en mp3's inbegrepen. Natuurlijk is/blijft Juliëtte Dumoré ook bij dit project onze dirigent en muzikaal leider.

Uiteraard moeten wij ook rekening houden met een evt. Lockdown als Corona door zou pakken.

We gaan er (liever) niet vanuit, maar hebben wel een reserve doosje kerstballen, mochten er door Corona wat breken ;-)

Wanneer life zingen niet meer lekker voelt na een paar repetities omdat het virus meer de kop op steekt kunnen leden zich terugtrekken uit het "Cadans Christmas Jingle Project".

O*     Het inschrijfgeld is naar rato terug te krijgen.

Juliëtte Dumoré komt vanuit Dumo Sound met online voorstellen (dit staat dan los van Stichting Cadans, is niet bij de contributie inbegrepen):

O*    Men kan solo een eigen kerstclip maken, coaching online van Juliëtte Dumoré. Het nummer wordt thuis ingezongen op mobiel en zij mixt het af in haar studio tot een prachtig nummer. De leden kunnen zelf thuis een leuke film maken met mobiel / selfie-stick. Hieronder wordt de eigen ingezongen mp3 gezet. En voilà, kerstclip 2020 is binnen!

O*    Men kan in trio een koor kerstclip maken. Zelfde concept als hierboven, alleen dan met een sopraan, mezzo en alt uit het koor, een meerstemmige mp3

De kosten voor beide aanbiedingen zijn nog niet gespecificeerd. Deze worden z.s.m. hier vermeld!

Doe je mee met ons "Cadans Christmas Jingle Project"? Schrijf je in via mail naar : stichtingcadans@gmail.com

Uiterste inschrijfdatum is zondag 27 september 2020

Het voelde als een warm bad! De saamhorigheid onder elkaar was ook hartverwarmend. We hebben er in alle opzichten een geweldig sfeervol feest van gemaakt. Niet alleen het optreden maar ook de repetities waren voor mij ook al een klein feestje op zich. Daarin heeft Juliette een belangrijke rol gespeeld met haar vrolijke humor en natuurlijk haar musicale talent. Petje af!

Valentijn projectkoor (project is afgerond)

In ca. 10 repetities gaan wij ons voorbereiden op een geweldig Diner Chantant in de Postkamer, zaal Sorteerkamer,  in Heerde op 14 februari 2020

Het repertoire bestaat uit nummers die te maken hebben met, hoe kan het ook anders,de Liefde! De repetities starten 14 oktober 2019 in de Hezebrink in Emst.  Onder muzikale leiding van dirigente Juliette Dumore

Kosten van deelname aan het projectkoor zijn 85 euro. Hierbij inbegrepen is de bladmuziek en nummers per stem ingezongen op mp3.

Kaarten voor het Diner Chantant zijn uitsluitend te bestellen via: reservering@stichtingcadans.nl  of onderstaand formulier.  Er zijn tafels voor 4, 6 of 8 personen. Natuurlijk kunt u ook voor 1, 2 of 3 personen kaarten bestellen. Maar dat houdt dan in dat u bij andere gasten aan tafel komt te zitten. Tijdens het Live Cooking dinner van 6 gangen geniet u van muzikale omlijsting in Valentijnssfeer van ons projectkoor. De kaarten kosten 35 euro p.p. (excl. drankjes).

De Sorteerkamer zal voor dit evenement om 19.00 geopend zijn , waarna om 19.15 uur het programma aanvangt. Einde van het programma zal ca. 22.30 uur zijn.

Dit project is mede mogelijk gemaakt door donaties van:

De Rabobank

Jan Nienhuis Vereniging

Familie H.Matenstichting

De liefde hing voelbaar en zichtbaar in de lucht.........Wat was het een hartverwarmende,liefdevolle,superavond !!Om te mogen zingen over de liefde in al z'n facetten, de super interactie met de enthousiaste gasten ......

Mijn zelfvertrouwen qua zingen had (na een negatieve ervaring met medezangers) een aardige knauw gekregen maar door de dirigente heb ik dat nu "weg kunnen zingen." Ik heb er een prachtige ervaring bij. Nogmaals hartelijk dank.

Complimenten voor jullie vieren bestuursleden. Goed gedaan, allemaal zo jullie eigen ding, een mooi stel bij elkaar en ga vooral zo door natuurlijk.

Onverwacht een ongekend mooie avond gehad, dank daarvoor lieve enthousiaste meiden

Ik zou het kunnen noemen: GEDREVEN en meer dan GESLAAGD ! ! !